Breaking Dawn part 2

Seriöst... IT'S OVER!!! I 4 år har jag varit galen i Twilight (det senaste året har det dock avtagit något), och nu är det...slut. Men allt måste ju ta slut någon gång, och show must go on helt enkelt, haha. Filmen var helt okej, en trepoängare. Inte den bästa jag sett. Böckerna är som bekant alltid tusen gånger bättre än filmerna, så är det med alla filmatiserade böckerna jag har läst. Under några minuter, fick jag och Lisa spel och jag satt och slog henne för jag tyckte filmen var helt galen och fel och blev jättearg på den, och bara VAD HAR NI GJORT NI HAR FÖRSTÖRT MITT LIV HUR KAN NI LÅTA HONOM DÖÖÖ!?!?!?!?!?! och hatade regissören av hela mitt hjärta, det var som att vakna upp ur en mardröm sen (ni som sett filmen vet vad jag pratar om). Under en stund tänkte jag "äh nu dör säkert alla utom Renesmee eller nåt". Och VEM älskar inte Benjamin och Tia. Vet inte varför jag gillar dom så mycket, men Benjamin är cool. Vladimir (den blonda) var ju också rätt tuff, haha. Längtar tills den kommer på DVD så man kan ha ett komplett maraton. Som borde bli ungefär...10 timmar långt, haha. Men det finns MINST fem filmer att se fram emot nu: 3 Hobbit filmer, 2 Hungerspelen (jajaja jag vet att dom heter fatta eld och revolt) och säkert massa mer. Jag vill se "en oväntad vänskap". den verkar bra! jag kan inte skriva ordentligen nu som ni kanske ser så jag borde nog gå och lägga mig.
godnatt!
Jacob och Bella för er okunniga.
Förresten kan man inte låta bli att älska Aros skratt när han hör Renesmees hjärtslag. Det låter helt hysteriskt och sinnessjukt och man dör av skratt. Om ni vill se en rolig film, se den här för man skrattar åt en del effekter som får allt att se så otroligt töntigt ut att man inte kan göra annat än att skratta. Som när Nessie hoppar upp för att fånga snöflingan, obeskrivligt töntigt.
Godnatt!


Kommentarer
lisa

omg! Största panikattacken i hela mitt liv!!!!!!!!!
HAHAHAHHAHA; ÄLSKAR ALLA EFFEKTER!!!! :D :D :D :D

2012-11-18 @ 22:52:30
URL: http://lisaaaasss.blogg.se
fakeasmile

omröstning på bloggen!! vilken film i twilightserien tycket du var bäst??
kram

2012-11-19 @ 13:59:59
URL: http://nattstad.se/fakeasmile


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0