Beecake!

Jag "hittade" ett "nytt" band för några dagar sen, nämligen BEECAKE. Den består av fyra killar, bland annat Billy Boyd som spelar Peregrin Took (Pippin) i Sagan om Ringen-filmerna. Jag försökte hitta hans Twitter, men hittade bandets twitter istället. Har lyssnat igenom nästan hela skivan "Soul Swimming" och singeln från 2012 som jag inte vet vad den heter... I alla fall, låtarna är ganska lugna och enkla, men jag gillar dem! Som vanligt får man antgaligen lyssna på dem fler en än gång för att se om de verkligen är bra, man brukar inte alltid kunna avgöra det efter att ha hört den en gång. De finns på spotify, så sök och lyssna!
 
HAHAHAHA jag kollade en video med dem, och OMG vad GAMMAAAL Billy Boyd är!!! Alla fyra såg rätt gamla ut, men döm inte hunden efter håren (huh det lät äckligt käckt). Men låtarna är faktiskt rätt bra ÄNDÅ.
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0