Shoes

Det känns som att kliva in i en ugn när man går utanför dörren här! Det är +32 grader C ute, visar termometern!!! Den här veckan har vi verkligen blivit bortskämda med värme och sol! Fast helt ärligt skulle det gärna kunnat vänta några veckor till sommarlovet, det blir aningen svettigt att gå i skolan i den här hettan! Men jag ska inte klaga...
På tal om ugnar så har jag en sockerkaka i ugnen nu, har verkligen fått dille på det! Men det är så enkelt och gott!
Jag tänkte visa bilder på skorna som jag köpte i Italien, som jag ska ha på min konfirmation i augusti nu, jag vet om en del personer som gärna vill se dem! Jag ska vänta tills min sockerkaka är färdig, så kan jag ladda in bilder i datorn! Eller nej, jag lägger in dom nu i stället....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0