The carrot and the horse.


Aladdin och Frida

Melinque springer

Cyr on och Lillan (stavade jag rätt nu froda?)

Herman


Naya, haha.

Haha nejdå det är lugnt detta ska inte bli någon hästblogg så tro inte det. Jag var hos Frida idag och då hälsade vi på alla hästar för det var himla längesen jag såg dom sist. Alltså hennes familjs/farfars/farbrors typ. Lite blandade ägare har dom ;)
Vi såg också på Spindelmannen (den med Tobey Maguire som Peter Parker....det finns väl någon med andra spiderman's?) och Kirsten Dunst. Jag ville se den för jag hade inte sett hela... Och så kollade vi på Stardust, bra film men inte världens bästa kanske. Den var rolig och bra fast kanske lite "barnslig" och "oseriös" på vissa ställen, men det gör inte mig så mycket.

Ha det bra!


Kommentarer
Frida :D

Du har stavat allt rätt förutom att det är ett stort O i Cyr On :p

2012-06-18 @ 22:30:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0