Sitter här i min ensamhet....typ.

´Tja! Sitter här och äter frukost för mig själv. Rostat bröd med ost och smör, och te med smaken Jordgubb&Champange. Så himla gott! Det är faktiskt riktigt härligt att sitta och äta frukost själv i lugn och ro med datorn på bordet! Det borde jag göra oftare. Jag har ju imorgon på mig också men sen kommer päronen hem. Min bror sover mycket längre än mig (oftast. Han är 16 år men fyller 17) Idag ska jag och han
på studentuppvaktning. Har även på mig något nytt som ni ska få se senare idag! Jag ska nämligen till Lisa först och vara där ett tag. Hon ska ju åka bort i TRE VECKOR, huhh hur ska jag klara mig? Fast en vecka kommer kusinerna hit och en annan ska jag ju kanske på läger så det löser sig så fint.
Kram!

Huuhhh sitter här och är rädd för tranornas skrik ute på åkern. De har varit här i flera dagar ju! Kan dom inte ge sig aaav snart??? :O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0