Shoppingtips!

Jag vill tipsa om denna supersnygga bikinin! Jag har bara köpt toppen, men kanske jag köper trosorna också någon gång. Mönstret känns lite medelhav för mig, och tycker det är gulligt med rosetten! Den kostade YNKA 49:- på H&M, så nöjd! Nu ska jag försöka hitta en fin, vit och ganska genomskinlig blus som jag kan ha över den här! Jag tycker många bikinis är mycket snyggare än de flesta bandeutopparna och sånt, det funkar lika bra att ha bikini under kläderna tycker jag! (Haha nej inte bikinitrosor i stället för vanliga kanske...)

Den här ska jag ha en ganska genomskinlig blus, mina turkosa shorts och bootsen på bilderna nedanför, och såklart en snygg väska och snygga smycken!

Från H&M

Shorts från H&M och boots från Deichmann (köpta år 2010).
Nu återstår att hita en blus.... Tips?

Translation: I bought this awesome bikinitop at H&M, only 49:- (7 usd/ 4,5 gbp/ 5 euro)
I'll match it with the shorts and boots on the pics over this, and a thin white blouse.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0