Iphonehelgen

Vi har hjälpt till att dela ut mat till hemlösa och "fattiga" vid S:Clara kyrka. Det var intressant men samtidigt sorgligt för hur lång kön var... :/ Det var en gubbe som sa en sak som var lite rolig. "Jag är fattig hörru. Jag har bara åttahundratusen kronor på banken, men det är bara min sparpengar".
¨Såg de här underbart fina väskorna på H&m för 129kronor styck (tror jag dom kostade) och ångrar att jag inte köpte den gula...
Gick runt i Gamla stan och myste
Såg Söders minsta hus.
Åkte Skyview som äkta turister.
Åt goda ciabattas med salami och mozarella på Sundbergs konditori (Stockholms äldsta konditori i gamla stan, himmelskt goda!)

Och avslutade sista kvällen med en tur till Grönan. Inte något för mig måste jag säga, blev både illamående, yr och klaustrofobisk i Lustiga huset.... Men himla gott med Ben&Jerrys glass! "Le stort så får ni extra glass!". Jag beställde en kula och log, så det liknade mer tre kulor, haha. Väldigt bra service där på B&J på gröna lund! Man fick smaka på Applepie-glassen och de som jobbade där medgav att den var väldigt äcklig och därför ville ingen köpa den, haha ;)

Vill ni se mer bilder? Kolla min instagram: clariizz

Ha en bra kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0