Havet är djupt

En annan trend jag gillar är "havstrenden". Alltså kläder och accessoarer inspirerade av havet och sjöjungfrur och sånt. Smycken med sjöstjärnor, eller kanske man ska hänga på pirattrenden i samma veva med snygga paisley-mönster? Men det får ni i ett annat inlägg! Tycker den här snäck-clutchen från Chanel är väldigt fin, och hela deras vårvisning (jaja det är snart höst men skitsam) var i någon slags undervattensvärld. Fint! Den är såklart på tok för dyr för oss vanliga dödliga...
Chanel visade också ett par fina skor inspirerade av det stora blå (när jag skriver det här inlägget spelas "havet är djuupt, havet är djuupt"-melodin i mitt huvud på repeat..), like!
 
Och här kommer det som vi icke-miljonärer kan köpa!
 
Och i vanlig ordning; kändisar som anammat stilen!
Rachel Bilson med snäck-clutch och lite havsväxt-liknande på klänningen.
 
Och till slut; vad tycker ni om när jag gör såna här inlägg? Jag tycker dom är väldigt roliga att göra, men jag undrar vad NI tycker? Tacksam om ni svarar!
 
Nästa på tur: Pirattrenden...vad det nu innebär ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0