DIY

Om du inte har slängt dem så har du säkert en fet bunt med affischer från alla tidningar du köpte när du var yngre. En hel del av dem är faktiskt väldigt snygga tycker jag, och som prenumerant på Julia i typ 4 år har jag kvar 99% av alla affischer därifrån. Det här är en, tror nästan den är från i år (fast jag slutade innan 7an att prenumerera). Vet inte vart jag fått tag på den men aja. jag köpte en stor ram på Ikea idag, man får vika in kanten lite, men i alla fall så blev det en snygg tavla! Ska försöka täcka över Julia-märket, inte så snyggt. Men det är ett väldigt enkelt sätt att få upp affischerna även när du slutat tapetsera ditt rum med dem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0