4th of July.

Hejsan!
Igår kväll var vi på lite 4th of July-firande hos några som vi känner som har bott i USA i fem år, men dom är svenskar. Det var kul! I går var det en vecka tills jag fyller år, jag fyller nämligen år på onsdag! (den 11 juli för att vara exakt). 15 år. Det känns bra. Om lika länge igen blir jag 30 år. Känns inte lika bra... Haha. Jag tänkte visa er min önskelista. Jag önskar mig objektivet mest som ni ser. (den här var gjord för att visa mamma och pappa, men jag lägger upp den ändå)
Har ingen aning om hur många eller hur mycket jag kommer få, det blir en överraskning ^^
Jag kommer nog köpa sakerna jag inte får men aja.
Hejdå, nu får vi gäster! Maria och lilla Lova kommer! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0