Stockholm rosé

Ja det här får väl bli första inlägget i den här kategorin. Jag har ganska nyligen läst ut boken "Stockholm rosé" (vilken INTE handlar om viner eller något sånt, det är en chiclit bok) och tänkte bara skriva vad jag tyckte om den.
 
Jag tycker faktiskt den är lite töntig, eller karaktärerna är det. Huvudpersonen Destiny (Desdemona) är 26 år och håller på och festar hela tiden, och i början handlar det mest om det. Den är ganska ytlig i början tycker jag och lite tråkig, och hela grejen med att få tillbaka Ludwig känns lite desperat. Vilka 26-åringar går och vandaliserar massa bilar, som de tror tillhör hennes ex, liksom? Men senare i boken, när de är på sjukhuset och vakar över Tessan som ligger i koma så blir den bättre tycker jag. Och slutet är bra, när Destiny ÄNTLIGEN inser det hon borde ha fattat hela tiden.
Sammanfattning: Läs boken om ni inte har någon bättre, eller är väldigt förtjusta i chiclit. Jag ger den 3/5
 
Och nu undrar jag, vill ni ha fler såna här inlägg, eller scrollar ni bara förbi dem?


Kommentarer
lisa - foto│konst│mode -

jag gillar det kära vän! ♥

2012-08-28 @ 17:20:50
URL: http://lisaaaasss.blogg.se
lisa - foto│konst│mode -

Denna bloggen skriver jag mer läsvärda inlägg.... Eller ja, finare inlägg än i andra bloggen....
Kolla iallafall :D

2012-08-30 @ 08:45:54
URL: http://lisaaaasss.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0