Miami Skirt

Jag tycker den här kjolen från BikBok är så fin! Och ganska skön att ha på sig. Kanske i kortaste laget men det gör inget. Plus att den tar liten plats så den slinker lätt med i resväskor ;). Den var på rea och kostade inte alls mycket.
 
Har btw kommit fram till ett NÄSTAN beslut ang. dator. Både Frida och Lisa har sagt macbook Air, Anna har inte uttalat sig om det än, men jag lutade ändå mot air. Så det blir ganska säkert en macbook Air. Ska bara få ihop pengar först... haha.
Ha det bra! Kommer nog upp en outfit senare idag. Jag ska ju som sagt ha konfirmation den här helgen, redovisning imorrn och själva högtiden på söndag. Kalaset har jag imorgonkväll. Jag ska baka lite mer, städa mitt rum och hinna umgås med mina kusiner som kommit hela vägen från götlaborg för det här. Så jag kommer vara ganska busy men jag ska nog fixa minst ett inlägg om dagen. Men i fall att det inte blir så så har ni en förklaring iallafall!
kram!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0