Macbook Pro eller Macbook air?

Jag har börjat spara till en dator, och det står mellan macbook pro eller air (13"). De kostar ungefär lika mycket. Jag gissar att jag får lite pengar på min konfirmation så jag kommer en bit framåt i sparandet. Först var jag bombsäker på en Pro, men jag undrar om inte en air vore bättre? Båda är lika snygga enligt mig (okej det lät väldigt ytligt, men jag är väldigt säker på att de är bra båda två. För apple är bra tycker jag. I alla fall iPhone). Men i alla fall. VILKEN ÄR BÄST? Jag vill ha den till att kunna blogga, lägga in och kanske redigera bilder, surfa, spela lite onlinespel ibland (asså enkla som typ supermario eller nåt. inte WOW eller så), skriva skolarbeten osv. Vanliga saker liksom. Och jag har lite beslutsångest. Jag gissar också att jag kommer beställa från internet så jag har ingen att fråga direkt. Så, vilken rekommenderar NI?
VS
(jaja bilderna är värdelöst förminskade men aja)


Kommentarer
lisa - foto│konst│mode -

Jag tycker den längst ner då den hade en mycket snyggare form (den blir tunnare typ). Den skulle jag ta men Albin, min suuuuuuuuupersnääääääääälla bror, säger att jag typ får hans dator (eller får använda den hur mycket jag villl, vilket betyder för han att jag får den för han vill typ inte ha den :D)

COLDPLAY VAR GRYMMA FÖRESTEN!!!! ♥♥♥

2012-08-31 @ 15:01:26
URL: http://lisaaaasss.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0