Förlåt!

Jag vet att den här bloggen har varit värdelös den senaste tiden, men nu när skolan har börjat så lovar jag nästan att det blir mer uppdatering! Jag har i alla fall en dagens outfit, och bilder från konfalägret på g! Idag började skolan vilket....sög. Vem gillar att gå upp klockan 6 för att gå till en skola som är skittråkig? Jag längtar tills om ett år för då börjar jag gymnasiet och då känns det som att man blir mycket större. Jag ska flytta till egen längenhet och sånt då. Kul! Konfalägret var kul, det var på en "missionsbåt" som heter Shalom. Om ni har varit i Oskarshamn eller i skärgården utanför kan det hända att du sett den. Det är en stor segelbåt. Jag har uppdaterat på instagram (clariizz@instagram) en del, glöm för guds skull inte att kolla där när jag inte uppdaterar här! Jag är mycket mer aktiv där för det är så enkelt.
 
Jag funderar på att starta en ny kategori, där jag tipsar om böcker eller visar nya bokinköp och sånt. Jag älskar att läsa som ni kanske vet och köper gääärna böcker. Eller lånar. Så om det är fler bokmalar där ute som behöver boktips så kan ni ju börja läsa här lite då och då! Nu ska jag fixa ett dagens outfit-inlägg!
 
kram och tack till alla som står ut med alla dåliga uppdateringsveckor här. jag ska FÖRSÖKA skärpa mig! Jag hoppas btw verkligen att vi ska skriva krönikor på svenskan i höst (fast vi gjorde det i åttan så vi ska säkert inte det). Jag skriver en ändå annars. Kanske får plus för att jag gör extragrejer. Närå. Men jag har en asbra idé till en krönika som jag har tänkt på i flera månader och börjat formulera mig lite smått. okej jag ska sluta tjata nu, kolla in igen om typ 5 minuter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0