En gammal väska berättar

T-shirt-gina tricot // Byxor-H&M // halsband-H&m // skor-deichmann // väska-min gammelmormors gamla
 
Jag gillar verkligen den väskan! Min GAMMELMORMOR (som är 97 år) har haft den, och mamma har också det.  För er som missat det så är den modellen PLUS mönstret/materialet, hypermodernt i höst. Kolla bara på dolce&gabbana och valentino (valentino tänker jag på främst väskorna). Kan inte dröja länge innan kedjorna plockar upp det! Jag tackar min lyckliga stjärna för min gammelmormor! Väskan ser lite sned ut men det är den inte IRL. Regnet öser ner här.... :D:D Jag älskar när det regnar för det är så mysigt! Tyvärr är det ingen riktig höst här. Det var typ 18 grader och molnigt idag... jag vill kunna ha snygga stickade tröjor och såna vaaarma och snygga kläder! Höstmode in my <3. haha. Nu ska jag nog läsa min nya ELLE. Köp den om ni gillar Frida Gustavsson (vilket jag gör!). Eller Joel Kinnaman. Det är många intervjuer/reportage. Me like.
Ha det bra! Visar bilder från lägret någon dag. Nu ska jag läsa i kapp alla bloggar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0