dålig uppdatering, jag vet!

Jag vet att uppdatering har sugit den här sommaren, men jag har ett liv (eller har jag verkligen det?). Som egeentligen inte går så mycket före bloggen eftersom den är en liten del av mitt liv. Men nu ska jag FÖRSÖKA komma igång lite. På tisdag (9an och 8an är lediga en dag längre för 7an ska ha en egen dag på skolan typ) börjar skolan (fast jag börjar på onsdag för jag är på läger på tisdag) och då blir det ändring på det! Det känns inte särskilt inspirerande eller intressant att skriva om att jag sitter och läser böcker hela dagarna i chinos och t-shirt. Så jag orkar inte ens bry mig om att sätta på mig en snygg outfit. Men det kommer jag göra när skolan börjar alltså. Och det är ingen idé att börja med massa fantastiska inlägg nu eftersom jag åker på läger på torsdag och kommer somsagt hem på tisdag. Och på det lägret kommer jag knappt kunna använda min mobil (vi är på en segelbåt=vatten. Vatten+mobil=dålig kombo). Så jag kanske nästan tar ett litet uppehåll på bloggen i en vecka om jag inte har något svincoolt att berätta.
 
Och när jag ändå håller på så kan jag ju säga att på typ...drottninggatans bild&bok handel eller vad det heter (på drottninggatan i stockholm) så finns nästan alla (inte första boken sist jag kollade) gossip girl-böcker (och ja, det handlar om blair och serena och nate och daniel och alla dom från tvserien) för 20 kr st. Alltså 100kr för 5 böcker. Jag köpte 5 st och har snart läst ut 4 av dom. De är bara på ca 200 sidor styck men det är trevlig läsning, och man behöver inte passa tider (som med tvserier).
 
ha det bra och hoppas ni orkade läsa (och bry er) om min konstiga text...haha
 
c ya!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0