Bunkrar upp typ

Tjena! Kom nyss hem efter att ha köpt torrschampo och sjösjuketuggummi. Eller inte direkt torrschampo, utan styling powder men det funkar likadant, tar bort det feta i håret. Jag blir illamående ganska lätt på båtar så jag måste ha med såna tuggummin. För er som inte vet så ska vi vara större delen av tiden på en segelbåt. Känner mig lite efterbliven för typ alla har redan packat färdigt men jag liksom...jag har lagt i lakanen... Men jag vet ungefär vad jag ska ha med. Haha jag går all in och tar bara med "marina" kläder om ni fattar. Vitt, marinblått,lite guld och kanske lite rött. Hahaha. Skriver kanske mer senare! Kram

Ps.vaniljparfymen är från the body shop och den slinker också med. Ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0